Blog

Meer klanten: hoe doe je dat?

Meer klanten: de grote wens van veel zelfstandigen. Het vinden van klanten lijkt een proces te zijn dat diep in de nevelen van geheimzinnigheid is verstopt. Toch verloopt het proces altijd in 3 stappen: 1. Vreemden leren je kennen en worden vrienden (zakelijke...

Social media versus real life

Social media vervreemd mensen van elkaar Een maar doorgaande discussie over het nut van social media: met social media verliezen we het contact met echte mensen, het is nep en leidt tot vervreemding. Het zal je niet verbazen dat wij die mening niet delen. Achter ieder...

In 5 stappen naar je merk

In de vorige blog, over het ‘waarom’ van een merk voor je bedrijf, beloofden we je een stappenplan. Want hoe doe je dat nu? Een merk van je bedrijf maken? 1. Jouw ‘waarom’ kleurt je merk. Je ‘waarom’ gaat over je drijfveren en je visie en je missie. Hoe kijk jij tegen...

Zo ga je roemloos ten onder met e-mailmarketing!

Wij weten allemaal dat het goed is om fouten te maken, omdat je daarvan leert. Maar……….. waarom zou je fouten maken als anderen deze al hebben gemaakt? Hier zijn negen vaak voorkomende fouten die door anderen gemaakt worden bij het toepassen van e- mailmarketing:...

Waarom je een merk moet maken van je bedrijf

Een merk maken van je bedrijf, wat heeft dat nou met Web4women te maken, jullie zijn toch van het internet? Internet voor vrouwelijke ondernemers en zo? Workshops over bloggen? Wordpress en websites? Helemaal goed en het feit dat je dit weet, zegt iets over ons merk....

E-mailmarketing-software REVIEW DEEL 2

Wat vooraf ging We onderzoeken een aantal e-mail marketing programma’s om te bepalen welke het beste bij jou past.  IContact viel af omdat het erg gebruiksonvriendelijk is. Mailchimp biedt deze voordelen, zagen we: Gemakkelijk te gebruiken voor beginners Makkelijke...

E-mailmarketing-software REVIEW DEEL 1

MailChimp, Aweber, iContact Review Wie vertegenwoordigt The Voice of Holland in e-mailmarketing? De grote spelers zijn Mailchimp, Aweber en iContact. Ik heb ze zien battelen en hier is mijn juryrapport. iContact ligt eruit. Ik ben gewend aan heel wat onhandige en...

Blij met spam (met 6 tips voor succesvolle e-mailmarketing)

Omdat e-mailmarketing de laatste jaren zwaar misbruikt is door geslachtsdeel-vergrotende en andere malafide organisaties, heeft e-mail niet meer de naam van het moderne en effectieve marketinginstrument wat het wel is. Onterecht. E-mailmarketing is uitermate geschikt...

Ik ben niet technisch, ik ben een gebruiker van techniek

Dit is geen artikel over techniek, maar een artikel over hoe je techniek voor je kunt laten werken. Techniek gebruiken is voor mij iets leuks. Door veel techniek te gebruiken ben ik handig geworden met computers, smartphones en tablets en ben ik gewend om snel nieuwe...